f11e0b542822376b3860f20eb1a328f5.jpeg
2265e76a8e54bc6309f4e30a364b35ed.jpeg

1 2


ROAD ZAPLETENÁ KOLA idea calobra ultra

"nekompromisní pevnost karbonového výpletu je v kombinaci s ráfky IDEA dílem dokonalosti"

140 kg
napnutí špic
150 kg
váhový limit
975 g
IDEA T35 ULTRA
110 km/h
aerodynamicky stabilní

calobra ultra hlavni

 

Ráfky IDEA CALOBRA ULTRA

Nová strukturovaná brzdná plocha DIAMOND 280 stojí za perfektním brzdným výkonem ráfků IDEA za sucha i mokra. Nově navržená struktura odvádí jak teplo, tak i vodu z brzdné plochy a ráfek tak dosahuje komplexně stabilnějších vlastností. Díky technologii DIAMOND 280, která dosahuje tvrdosti Mohs 9,5 a tepelné odolnosti 280 stupňů celsia jsou ráfky i po několika tisících kilometrech bez známek probrzdění.

Kromě nové brzdné plochy jsme vylepšili i design ráfků, který je nové v provedení IDEA UD SILK MAT. Design vypadá elegantně a zvýrazňuje celkový vzhled zapletených kol.

Ráfky IDEA CALOBRA ULTRA DISC

Nová řada karbonových ráfků byla kompletně vyvtvořena pro stavbu zapletených kol s DISC brzdami. Ráfky jsou nově opatřeny bezdušovou technologií TIRE FIT, která výborně pracuje s bezdušovými klipy IDEA F1 SAFE PLUG. U nových ráfků klademe velký důraz na vyvážení ráfků. Nově přidáváme několik vrstev látky do prostoru naproti ventilku, čímž je dosaženo perfektního vyvážení kol.

Kromě nových technologií jsme vylepšili i design ráfků, který je nové v provedení IDEA UD SILK MAT. Design vypadá elegantně a zvýrazňuje celkový vzhled zapletených kol.

calobra ultra hlavni2

NÁBOJE IDEA F1 ULTRA

Nové náboje IDEA F1 ULTRA jsou vyrobeny přímo pro zapletená kola s karbonovým výpletem. Přepracované uložení ložisek, straightpull geometrie a nízká váha zaručují perfektní přenos síly bez žádných ztát. Přední náboj je konstruován na 16 děr - radiál, zadní náboj na 21 děr s kombinovaným výpletem 7/14. Osy nábojů jsou standardní silniční přední 100/5 a zadní 130/5.


Náboje jsou dodávány buď ve variantě se standardními ložisky EZO Japan nebo s prémiovými keramickými ložisky Ceramicspeed.

NÁBOJE IDEA F1 ULTRA DISC

Nové náboje IDEA F1 ULTRA DISC jsou vyrobeny přímo pro zapletená kola s karbonovým výpletem. Přepracované uložení ložisek, straightpull geometrie a nízká váha zaručují perfektní přenos síly bez žádných ztát. Přední i zadní náboj je konstruovaný na 20 děr s 2x křízeným výpletem. Uchycení brzdových kotoučů Center lock. Osy nábojů jsou pro pevné osy přední 100/12 a zadní 142/12.

 

Náboje jsou dodávány buď ve variantě se standardními ložisky EZO Japan nebo s prémiovými keramickými ložisky Ceramicspeed.

ceramic loziska

Ložiska CeramicSpeed

Náboje IDEA F1 ULTRA jsou nabízeny se standardními ložisky EZO Japan nebo s exkluzivními keramickými ložisky značky CeramicSpeed! Výhody ložisek CeramicSpeed jsou velmi nízké tření, lepší přenos výkonu a zvýšená životnost ložisek. CeramicSpeed kuličky jsou o 400% hladší, o 128% tvrdší a o 58% lehčí než standardní ocelová ložiska běžně používaná v cyklistickém průmyslu.


Příplatek za keramická ložiska je oproti standardní verzi ložisek 12 000 Kč.

calobra ultra hlavni2

 

KARBONOVÉ ŠPICE IDEA F1 AERO CARBON

Revolucí mezi celokarbonovými koly s karbonovým výpletem jsou špice IDEA F1 ULTRA AERO. Špice o váze 2g s aero profilem a možností napnutí až na 140 kg jsou jen začátek.

 

Jedná se o první špice na trhu, které jsou servisovatelné stejným způsobem jako standardní ocelové výplety. Centrování přes niple, výměna po jednom kusu, ale přitom pevnost a vlastnosti celkoarbonového výpletu. To jsou nové IDEA F1 ULTRA AERO!

NIPLE IDEA F1 ULTRA BOLT

Hliníkové niple IDEA F1 ULTRA BOLT jsou speciálně vyrobené pro karbonové špice IDEA F1 AERO CARBON. Niple o průměru 4,0 mm jsou určeny pro vnitřní centrování.

 

Pro vyšší stabilitu výpletu je závit špic zelepen středně pevnostním lepidlem Loctitie 222, které umožňuje i případné další centrování. Samotná výměna niplů probíhá stejným způsobem jako u klasických niplů pro ocelové špice.


calobra ultra hlavni4 

ORIGINÁLNÍ RÁFKY IDEA

Každý ráfek IDEA má kromě unikátní povrchové úpravy, speciální brzdné plochy i přímo lakované logo v kanálu ráfku vždy naproti ventilku. Co ale oceníte nejvíc je velmi nízká váha, vysoká pevnost a spolehlivost díky vysoce odolné brzdné ploše. Krátký popis testu brzdné plochy můžete vidět níže.

 

Při postupně zvyšované zátěži od 600 W až na 1400 W po dobu 100 sekund bylo dosaženo maximální teploty 210 stupňů celsia. Brzdná plocha byla po tomto testu bez známek poškození a opotřebení. Maximální tepelná odolnost ráfku byla stanovena na 280 stupňů celsia.

BEZDUŠOVÁ TECHNOLOGIE TIRE FIT

Bezdušová technologie TIRE FIT spočívá v nové vnitřní geometrii ráfku, která je speciálně přizpůsobena pro bezdušové silniční pláště. Díky tomu není problém předělat ráfky IDEA na bezdušové obutí.

 

Spolehlivý a jednoduše servisovatelný je nový bezdušový systém IDEA F1 SAFE PLUG.Už nemusíte lepit pásku, odmašťovat ráfek a řešit problémy s těsněním. Jednotlivé plugy jednoduše nacvaknete do otvorů v ráfku, přes ventilek nalijete těsnící tmel a můžete vyjet! Další výhovou IDEA F1 SAFE AIR je i fakt, že při výměně není nutné jednotlivé plugy měnit.

Kola která zdolala ameriku

VIDEO


ZAPLETENÁ KOLA IDEA CALOBRA ULTRA

 idea calobra ultra karbonové ráfky / idea f1 aero karbonové špice / spolehlivé a servisovatelné

MODELY KOL DISC TYP VÁHA SETU KARBONOVÉ ŠPICE NÁBOJE ESHOP
IDEA C35 ULTRA DISC Plášť - tubeless ready 1225 g IDEA F1 AERO CARBON

IDEA F1 ULTRA DISC 20/20

KOUPIT
IDEA C45 ULTRA DISC Plášť - tubeless ready 1325 g IDEA F1 AERO CARBON
IDEA F1 ULTRA DISC 20/20 KOUPIT 
IDEA C55 ULTRA DISC Plášť - tubeless ready 1415 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA DISC 20/20 KOUPIT 
IDEA T35 ULTRA DISC Galuska 995 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA DISC 20/20 KOUPIT 
IDEA T45 ULTRA DISC Galuska 1115 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA DISC 20/20 KOUPIT 
IDEA T55 ULTRA DISC Galuska 1215 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA DISC 20/20 KOUPIT 


Zapletená kola jsou dodávána ve variantě s ložisky Ceramicspeed nebo se standardními ložisky EZO Japan.


MODELY KOL CLASSIC TYP VÁHA SETU KARBONOVÉ ŠPICE NÁBOJE
ESHOP
IDEA C35 ULTRA Plášť - tubeless ready 1220 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT 
IDEA C45 ULTRA Plášť - tubeless ready 1320 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT
IDEA C55 ULTRA Plášť - tubeless ready 1410 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT
IDEA T35 ULTRA Galuska 990 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT 
IDEA T45 ULTRA Galuska 1110 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT
IDEA T55 ULTRA Galuska 1210 g IDEA F1 AERO CARBON IDEA F1 ULTRA 16/21 KOUPIT


Zapletená kola jsou dodávána ve variantě s ložisky Ceramicspeed nebo se standardními ložisky EZO Japan


Na vývoji zapletených kol IDEA se podílím již třetí sezonu. Společně se nám podařilo vytvořit exkluzivní řadu zapletených kol IDEA CALOBRA ULTRA, která splňuje všechny mé představy o maximální kvalitě zapletených kol. V rámci tréninků absolvuji nespočet sprintů, pevných startů a také rychlostních úseků za autem, kde se rychlost pohybuje za hranicí 100 km/h. Při všech těchto trénincích potřebuji mít jistotu, že mě materiál nezradí. U kol IDEA jsem si jistý, že mě podrží, jak při vysoké rychlosti za autem, tak i při maximálním nástupu nad 2200 wattů!

Tomáš Bábek - vícemistr světa na dráze a medailová naděje pro OH TOKIO 2020
 
35Dultra.jpg
45000 Kč
Dostupnost: Skladem
Design ráfku
  • IDEA Team design
  • IDEA Classic design
Barva loga
  • IDEA White
  • IDEA Red
  • IDEA Black
  • IDEA Silver
  • IDEA Graphene
Typ ořechu
  • Shimano 10/11s
  • Campagnolo 10/11s
35Dultra.jpg
57000 Kč
Dostupnost: Skladem
45Dultra.jpg
45000 Kč
Dostupnost: Skladem
45Dultra.jpg
57000 Kč
Dostupnost: Skladem

IDEA_T55_eshop.jpg
45000 Kč
Dostupnost: Skladem
IDEA_35_kola.jpg
45000 Kč
Dostupnost: Skladem
IDEA_35_kola.jpg
57000 Kč
Dostupnost: Skladem
IDEA_45_kola.jpg
45000 Kč
Dostupnost: Skladem

GEOMETRIE RÁFKŮ IDEA CALOBRA DISC

375 g / ERD: 574 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 35 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,8 Ω)
425 g / ERD: 554 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 45 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,6 Ω)
465 g / ERD: 534 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 55 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,1 Ω)
265 g / ERD: 574 mm
Galuskový ráfek 35 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,8 Ω)
315 g / ERD: 554 mm
Galuskový ráfek 45 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,6 Ω)
365 g / ERD: 534 mm
Galuskový ráfek 55 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Bez brzdné plochy DISC
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,1 Ω)

GEOMETRIE RÁFKŮ IDEA CALOBRA

380 g / ERD: 574 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 35 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,8 Ω)
430 g / ERD: 554 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 45 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,6 Ω)
480 g / ERD: 534 mm
Plášťový - bezdušový ráfek 55 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,1 Ω)
270 g / ERD: 574 mm
Galuskový ráfek 35 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,8 Ω)
320 g / ERD: 554 mm
Galuskový ráfek 45 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,6 Ω)
370 g / ERD: 534 mm
Galuskový ráfek 55 mm
HTM carbon T800
Váhový limit 150 kg

Brzdná plocha: DIAMOND 280
Povrch ráfku: UD silk mat

AERO geometry (2,1 Ω)